hy
language en hy
Մուտք
6 խորհուրդ, որոնք պետք չէ անտեսել հղիությունից հետո կազմվածքը ետ բերելու ընթացում
17 Dec, 2018
Իսկ հիմա ժամանակն է մտածելու հղիության ընթացքում ավելացված քաշը կորցնելու մասին: Մի՛ փորձեք նիհարել կարճ ժամկետներում, ցանկալի արդյունքին անվնաս հասնելու համար պետք են ամիսներ:

 

6 խորհուրդ, որոնք պետք չէ անտեսել հղիությունից հետո կազմվածքը ետ բերելու ընթացքում

 

 

1. Խուսափե՛ք «տարածված» դիետաներից

Կերակրող մայրերը պետք է առանձնակի ուշադրություն դարձնեն իրենց սննդակարգի վրա և հրաժարվեն «բոլորի կողմից սիրված» «արդյունավետ» դիետաներից, քանի որ դրանք կարող են վատ ազդեցություն ունենալ փոքրիկի առողջության վրա:

 

2. Ընտրեք սննդարար ուտելիք քիչ կալորիականությամբ

Ձեր սննդակարգի մեջ ավելացրեք կաթնամթերքը, հացահատիկային շիլաները, ընդեղենը և այլն:

 

3. Խմեք մեծ քանակությամբ ջուր

Օրվա ընթացքում 1-2լ և ավելի:

 

4. Մարզվե՛ք

Անհատական մարզչի հետ մշակված մարզումների ծրագիրը Ձեզ թույլ կտա օրվա ընթացքում լինել ավելի ակտիվ և ունենալ լավ ինքնազգացողություն:

 

5. Փորձեք շատ քնել

Օրվա ընթացքում ամենաքիչը 7-8 ժամ:

 

6. Դիմեք սննդաբանի ծառայություններին և մշակեք ճիշտ սննդակարգ առանց վնասելու Ձեր առողջությունը

Այլ հոդվածներ